Helaas kan het voorkomen dat je bestelling niet bevalt. Het is binnen het zichttermijn van 14 dagen geen probleem je bestelling te retourneren. Het is geen probleem om een product retour te sturen. Echter, zijn er wel enkele voorwaarden aan verbonden:

  • Je hebt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de zending en na aanmelding 14 dagen om het terug te sturen.
  • Het product is alleen geopend om naar het product te kijken en/of passen en is onbeschadigd en ongebruikt.
  • Het product wordt geretourneerd in de originele verpakking en in zover mogelijk originele staat. 
  • Verbruiksartikelen kunnen alleen worden geretourneerd in ongeopende verpakking, zoals etherische oliën.

  • Stappenplan

    Stap 1: Meld je retour aan door ons een bericht te sturen middels het contactformulier. Vergeet niet om je naam, email en ordernummer te vermelden.
    Stap 2: Zorg dat het product wat je wilt retourneren of ruilen in ongebruikte staat is en ook geen krasjes, of andere schade bevat en compleet is inclusief de originele verpakking.  
    Stap 3: Retourneer je bestelling dan via een postkantoor van je keuze.

    Heb je vragen over het retourneren? Wij beantwoorden ze graag via klantenservice@carescent.nl.

    Veelgestelde vragen en antwoorden

    Wanneer gaat mijn zichttermijn of bedenktijd in?
    Zodra je je bestelling hebt ontvangen gaat het zichttermijn van 14 dagen in, na aanmelding van de retour of gebruik van het formulier heb je daarnaast 14 dagen de tijd om de zending te maken.

    Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
    Dat kan binnen het zichttermijn van 14 dagen, zolang het product ook in verkoopbare staat blijft. Het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn, en in de originele verpakking worden geretourneerd. Het product gebruiken zorgt ervoor dat wij het product niet meer kunnen terugnemen.

    Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
    Retourbetalingen worden doorgaans binnen 3-7 werkdagen verwerkt tot het wettelijk maximum van 14 dagen.

    Wie betaald de kosten van het retourneren van je bestelling?
    Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren.

    Ik heb gekozen voor een retourbetaling, krijg ik mijn hele betaling retour?
    Jazeker, zolang je product in verkoopbare staat wordt geretourneerd ontvang je de betaling terug die je hebt gemaakt (inclusief eventuele betaalde betaalkosten). Wij retourneren je betaling op dezelfde manier als je deze hebt gemaakt. Een iDeal betaling wordt dus teruggestort op je bankrekening, een Creditcard betaling op je creditcard, enzovoorts.

    Garantie

    Iedere aroma diffuser in onze webshop is voorzien van 1 jaar volledige garantie, tenzij het anders wordt aangegeven. Mocht er binnen dit jaar een defect aan het product optreden waar je geen schuld aan heeft? Dan heeft je recht op een vervangend product van minimaal dezelfde kwaliteit. Deze garantie geldt niet voor verbruiksartikelen die wij verkopen (zoals bijvoorbeeld etherische olie). Wilt je gebruik maken van onze garantieregeling? Neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@carescent.nl.

    Het betreft hier een verkopersgarantie die wij zelf aanbieden en afhandelen. Deze garantie doet niks af aan de wettelijk garantie. De wettelijke garantie is van toepassingen op al onze producten en verschilt per product en aanschafprijs. Een product moet dus doen wat je redelijkerwijs mag verwachten, zo staat dat in de wet. Een product gekocht in onze webshop behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

    Indien je garantie wilt claimen, dient je het product zo goed mogelijk verpakt (bij voorkeur in de originele verpakking) te retourneren. Het product valt onder de garantieregeling indien het een intern defect betreft waardoor het product niet meer - of in aantoonbaar vermindere mate - werkzaam is. Garantie is niet altijd van toepassing bij de volgende vormen van schade:

    • Valschade
    • Waterschade
    • Kabelbreuk

    Val- en waterschade vallen in de regel niet onder garantie. Bij een aroma diffuser kan er waterschade ontstaan als er via het rooster aan de onderkant water binnenkomt, als dit het geval is zal de garantie niet gelden. Een kabelbreuk wordt per geval bekeken. In sommige gevallen komt dit door onzorgvuldig gebruik. Het kan echter ook veroorzaakt worden door een productiefout waardoor er al een zwak punt in de kabel zat bij aanschaf. In dit geval zult je een nieuwe kabel ontvangen.

    You have successfully subscribed!